Seznam o těchto krocích informoval na začátku července 2015 s tím, že trvalé zavedení plánuje na konec léta 2015. Všechny naše zákazníky (používající e-shopy) jsme obeslali již v tomto termínu, ale pro jistotu tuto informaci před koncem roku připomínáme a přidáváme na náš web.
Nyní jsme již v době kdy funguje pouze nové XML. Pokud tedy používáte službu Zboží.cz k propagaci Vašich produktů, kontaktujte nás. Naše firma XML zkontroluje a popřípadě provede úpravy nutné k bezproblémovému provozu.
Proč Seznam udělal nové XML?
1) by měl nový feed přinést trvalejší párování. Napárování vaší nabídky k produktu na Zboží.cz bude stabilní, a to díky možnosti uvádět identifikátor položky, který zabrání nečekanému odpárování, například při změně URL adresy položky.
2) by měl zpřesnit párování. Nabídky budou k produktům párované přesněji i v problematických kategoriích.
3) umožní jednodušší tvorbu produktových variant. Nově postačí pouze označit položky produktů, které jsou sobě navzájem variantami, a systém z nich varianty automaticky vytvoří.
4) nabízí podrobnější informace o skladové dostupnosti. Na Zboží.cz si zobrazíte podrobnější termíny dodání, a to: skladem; do 3 dnů; do týdne; a na objednávku.
5) umožní zpracování všech typů EAN kódů. „Doteď jsme automaticky řešili jenom 13místné EAN kódy, s novým XML feedem automaticky zpracujeme všechny typy EANů, které e-shopy pošlou.“
Zdroj: